Att dansa eller inte dansa...

Tanken var att jag skulle peppra bloggen med bilder från linedancekryssningen...men de uteblev. Jag glömde kameran hemma och bilderna tagna med mobilen var under all kritik så det blir helt eknelt ytterligare ett bildfritt inlägg.

Kryssningen avlöpte ungefär enligt gammalt beprövat mönster. Inga stora sensationer men trevligt och dansant. Trött i benen och trött i huvudet när vi väl kom i land i måndags kväll. Är för stunden väldigt mätt på dans...men hoppas att lite sommarlov och kanske ett eller annat dans event ska ge mig ny inspiration till hösten.


Dagens affirmation: Jag ser skillnaden på det jag kan förändra och det jag inte kan förändra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0