Som en dränkt katt...

Jag vill reklamera gårdagen om det går bra? Himlen öppnade sig när jag var på väg till bussen så jag kunde lika gärna ha stått i en iskall dusch. Väl framme i Roslags Näsby plaskade det i skorna och byxorna klibbade mot benen. Om jag hade tagit av mig jackan så hade jag bjudit på någon sorts Wet T-shirt variant. Var fullständigt genomkyld när jag kom på bussen. En liten ljusglimt i eländet var väl att det visade sig att jag inte var särskilt blöt om rumpan…så det hade nog inte varit så obekvämt att sätta sig ner…om det hade funnits någon sittplats.

 

Nåja, avstod träning när jag kom hem och tog en lång varm dusch och bar in duntäcket till soffan…en välbehövlig vila helt enkelt…och idag skiner solen igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0