Härlig helg!

Åh vilken härlig helg! Vaknade på lördag morgon av ett SMS med frågan om jag var hemma… jo men visst var jag det. Lite melodikryss och dammsugning senare så dök Sanna upp med kanelbullar och sitt soliga leende. Blev en trevlig fikastund innan jag var tvungen att slänga ut henne för att slänga mig själv i duschen.

 

KL 13.40 gick bussen från Norrtälje till Grisslehamn med ett härligt friskisgäng från Rimbo. Den årliga turen med Eckerölinjen var precis  lika trevlig som vanligt….eller nej förresten…jag tror tom den var lite trevligare än vanligt. Gott var det hur som helst och trevligt hade vi till långt in på kvällskvisten.

 

Söndagen artade sig till en slappardag. Tog en promenad med fikastopp och passade även på att köpa mig en ny, mycket skön och mycket snygg jacka. Lite lunch och vila och sen avslutades kvällen hemma hos Sandra med mycket trevligt sällskap och snack.

 

En helg helt och hållet i min smak…jag har hunnit med att träffa och verkligen umgås med så mååååånga av mina underbara vänner. Har verkligen fått chansen att ladda batterierna med underbart positiv energi… oh…och så har jag ju rockat dansgolvet på Eckerölinjen J

 

Dagens affirmation: Jag är trygg i mig själv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0