Disk(h)o...

Hur jag än bär mig åt så lyckas jag inte genomföra mina diskprotester på arbetsplatsen. Jag intalar mig att nu SKA jag inte röra disken utan vänta ut dem och se om någon annan tar tag i det….men så till slut ger jag med mig ändå..jag ser berget växa och inser hur ingrott och äckligt allt detta kommer vara på måndag..och kryper alltså till korset och städar upp i köket. MEN jag har i alla fall satt upp små snälla lappar där jag informerar kollegorna om att kopparna tyvärr varken kan gå eller dansa utan behöver vår mänskliga assistans för att kunna ta sig till diskkorgen….faaaast..det verkar inte fungera det heller. Nåja, det är fredag…en hel helg med bara mina egna skitiga koppar.

 

Laddar för att fira jul med underbara familjen imorgon!

 

Dagens affirmation:  Idag är jag modig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0